21 Nisan 2009 Salı

2009 Yılında Açılacak Öğretmen Dinlenme Kampları

MEB Atama ve Yer Değiştirme, Hizmet İçi Eğitim Faaliyetlerine Başvuru, Merkezi Sınav Ücretlerinin Ödenmesi gibi işlerini ilsis üzerinden yapıyor ama nedense Tatil kampları tahsisini hala eski düzen yazışmalarla yürütüyor.
Sayın bakanın bu konuda da hassas olması gerektiğini vurgulayarak. Tatil başvuru ve Tahsis işlemlerinin de ilsis üzerinden başvuru alınarak gerçekleştirilmesini temenni ediyoruz.
2009 Yılında Açılacak Milli Eğitim Bakanlığı personeli Dinlenme Kampları
Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmene Hizmet ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığının 2009 yılında açılacak olan aile dinlenme kampları.
Milli Eğitim Bakanlığı personeli arasındaki sosyal ilişkileri geliştirmek, dinlenme ve moral ihtiyaçlarını gidermek, yeni çalışma dönemine zinde olarak başlama imkânı sağlamak amacıyla Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmene Hizmet ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığının 2009 yılında açılacak olan aile dinlenme kamplarına ait yayımlanan 02.04.2009 tarih ve 00897 sayılı yazılarında; illere tahsis edilen kontenjanlar için müracaat edecek Öğretmen ve diğer hizmet sınıfındaki personellerle ilgili forum dilekçe örneği, talimatlar, ayrıntılar ve duyurular için tıklayınız.
İzmir Okul Uygulama Alanları Aile Dinlenme Kampları.
İzmir ili Çeşme ilçesinde bulunan Mustafa Bahçeli İlköğretim Okulu kamp başvuruları başladı. Başvurular 08 Mayıs 2009 tarihin İzmir Milli Eğitim Müdürlüğünde olacak şekilde bağlı olunan kuruma yapılacak. Ayrıntılar için tıklayınız.
Aydın Okul Uygulama Alanları Aile Dinlenme Kampları.
Aydın ili Didim ilçesinde bulunan Valiler İlköğretim Okulu kamp başvuruları başladı. Başvurular 01 Mayıs 2009 tarihin Aydın Milli Eğitim Müdürlüğünde olacak şekilde bağlı olunan kuruma yapılacak. Ayrıntılar için tıklayınız.
İlksan Didim ve De-Ha Otel Kampları.
İlksan otelleri için kamp başvuruları başladı. Başvurular 04 Mayıs 2009 tarihine kadar İlksan Genel Müdürlüğüne yapılacak. Ayrıntılar için tıklayınız. Başvuru formu için tıklayınız.
İlksan üyeleri ve MEB personeline yönelik tatil kampanyası.
Kampanyaya katılım şartları, indirim oranları ve tatil yerleri hakkında ayrıntılar için tıklayınız.
Adana, Balıkesir, Çanakkale, Kahramanmaraş, Sinop ilerinde bulunan Okul Uygulama Alanları Aile Dinlenme Kampları.
Bu ilerde bulunan çeşitli okullardaki kamp başvuruları başladı. Ayrıntılar için tıklayınız.

Kaynak:Memurlar.net

Hiç yorum yok: