22 Mayıs 2017 Pazartesi

2017 KPSS Eğitim Bilimleri Çıkmış Sorular

2017 Kpss eğitim bilimleri sınavı 21.05.2017 öğleden sonra oturumunda yapıldı. Hatalı olabilir ama aklımda kalanlar cevaplarım şöyle diyebilirim.

- İç içe çember akvaryum
- Empati sözel beceri geliştirme konuşma halkası yaptım ama emin değilim.
- uyuyan 1.sınıf öğrenci için veli ile isbirligi yaptim
- uzman gibi hazırlanip sunum yapacak öğrenci sorusunda konferans ile Panel arasında kaldım Panel dedim.
- t puan 90. Z puan 1.5
- gucluk puanindan ortama doğru hesabı cvp 2.4
- araştıran geliştiren öğretmenlerle paylaşım içinde olan Öğrt sorusu boş bıraktım
- rekabet istemiyorsa hangisi kullanılmaz sorusunu işbirlili ögrenme yaptım şüpheli
- iyi celdirici bilmeyenler secer yaptım

Bunlar kesin doğru yada yanlış diyemem.Başka bir arkadaşın cevapları ise şöyle:


-Tv de izlenen program açık oturum
-Annesine para veren çocuk korunum
-Mesleki eğitim veren öğretmen birlikte çalışma ile ilgili şık yaptım
-Grup rehberlik sorusunu sadece rehber öğretmen yaptırır yanlış olarak dedim (sınıf rehber öğretmen de yaptırır diye düşündüm)
-Mesleğinde devamlı yenilikleri takip eden öğretmen kültürel
-dersten önce konuşan öğretmen dikkat çekme dedim ama güdülenme olacaktı sanırım..
-Tam öğrenme metodunı uygulayan ayşen öğretmenin başarısız olması yanlış cevapları düzeltmemesi dedim
-çimmek kelimesinin soru açıklık
-öğretmenin derste ayakta gezen ve dersi dinlemek yerine dışarı bakan öğrenciler sorusu; sınıfı iyi yönetebiliyor muyum ve sınıf kurallarını yeterince benimsetebildim mi olan ikili şıkkı işaretledim
-erik çalan çocuk sorusu gelenek öncesi/itaat ceza
-konunun başında ve sonunda soru sorun diyen hoca sorusuna (içerik geliştirme sorusu) vardama dedim
-öğretmenin çocuklara hikaya anlatıp sonra oradaki kişilerden biri gibi çocukları oynatması eğitsel oyun
-Çeldirici soruya çoğunluk ya da orta seviyeye yakınlar dedim sanırım..çeldirici doğru ile karıştırması için belli bir bilgi düzeyinde olması gerekir diye düşündüm.
-Doğa
-Anlatım
-öğretmenin önceden öğrenceilerden beklemediği davranışları yazması önlemsel
-kısa süreli bellekten uzun süreli belleğe atma babanın kanun çalması modelden hatırlama fibi bişeydi tam olarak terimi unuttum
-okula resim fotoğraf getiren öğretmen daha etkilisi model getirmesi
-işitme engelli çocuk sorusunu benzetim kurma yaptım.
-test tekrar sorusu yakın başarı oranlarının çıkması ve makul maliyet yaptım
-adamın ünvanının alınması 2. Tip ceza
-kızan öğretmen dolaylı ceza
-p.analitik
-akvaryum
-kedinin masaya çıkması belirli aralıklarla pekiştireç vermek
-ekstra prgram
-çağrışımsal
-anısal bellek
-örümcekten korkan çocuk dolaylı duygu
-ilerlemecilik
-hava kurumu benzetim
-girişimcilik
-oyun hamuru 3 öncül de
-uyuan öğrenci veli ile görüşme
-konferans
-uyumsama/örgütleme
-tanıma yerleştieme/bağıl
Benim hatırladıklarım ve cevaplarım böyle...

Hiç yorum yok: